مدیریت برند
توسط مدیر سایت سه شنبه 7 اردیبهشت 1395 11:14 PM | دسته‌بندی شده در ایزو, | با 0 دیدگاه

 

استاندارد

توضیحات

 

 

ISO 10668

سیستم مدیریت ارزش گذاری برند

 

این استاندارد بین المللی تعیین کننده الزاماتی پیرامون رویه ها و روشهای اندازه گیری ارزش مادی برند می باشد. در این استاندارد بین المللی چارچوبی برای ارزش گذاری برند مشخص می شود نظیر اهداف، مبناهای ارزش گذاری، رویکردهای ارزش گذاری، روشهای ارزش گذاری و یافتن داده ها و فرضیات کیفی را در بر می گیرد. همچنین روشهای گزارش‌دهی درباره نتایج ارزش گذاری را عنوان می کند.

 

         فرم درخواست صدور گواهینامه





سه شنبه 7 اردیبهشت 1395 11:14 PM
بازدید: 1912

دیدگاه‌ها بسته شده‌اند